9.24.2013

Sleepover

Natten till idag hade vi Alicia här som sov över hos oss. Vi hämtade henne från förskolan och sedan åkte vi hem mot oss. Vi började med alla alla sminkade sig, tog ett tag dock för fredde att gå med på det, men tillslut så ;) Vi dansade till Rihanna, Sean banan, gangnamstyle och massor med mera. Vi alla blev helt slut av träningspasset haha, så vi åkte till sura för att spela frisbee, tyvärr så blåste det orkan, men en stund var vi där iallafall! När vi kom hem gjorde vi muffins och lagade mat, som vi sedan åt framför smurfarna och till efterrätt - tadaaa, vaniljmuffins! Mycket gott. Sedan ville Alicia bada och vi lekte sjöjungfru medan Fredrik diskade.

Efter det ville hon måla en stund innan vi kröp ned i sängen och kollade på Mona Vampyr! Sedan somnade prinsessan så sött och vi kollade på en dokumentär på youtube en stund innan vi gick och la oss. MYSdag!! Så himla härligt att ha den tjejen.

Lämnade henne idag på förskolan, och så kommer en tjej direkt fram till Alicia och ba: Du, du kan inte vara med Jonna idag för det ska jag vara är det bestämt. Jaha, okej säger Alicia och jag kan verkligen inte hålla mig och säger: Men vadå? Alla får ju vara med om man vill eller hur? Började gå och blev så irriterad, kunde inte låta glad heller.
Tjejej: Ja, fast min mamma (LÄS: MIN MAMMA) känner inte Alicia (WHO FUCKING CARES?!) och inte jag heller, har bara sett henne en gång på skantzö och några gånger här.
Jag: Ja, men då får ni väl lära känna varandra då.

ALLTSÅ herregud. Barn, jävla skitmänniskor (vissa). Blir så jävla ARG. Åkte förbi skolan idag om jag skulle se henne leka med några, men såg henne inte så antog hon vad någonstans och lekte. Cpbarn, är innerligt arg verkligen..

En mysig dag och morgon blev det iallafall, min stora tjej. <3


Kommer alltid finnas vid din sida, hjärtat. Alltid <3

Inga kommentarer: