9.25.2013

muntlig examination

Japp, idag avslutas kursen "Kultur och Idéhistoria" och istället för att plugga på ligger jag i soffan och äter godis. Bra Natalie! Men jag tänker, ta det som det kommer litegrann. Jag är så himla dålig på sådant här, i skolan pluggade jag aldrig en vecka innan, det blev aldrig av riktigt. Började alltid två dagar innan ungefär, men det har jag ju inte gjort iallafall med denna kurs. JAJA. Vad gör det om hundra år egentligen? Jag har ju alla kurser inför Socionom som jag nu har sökt, i Örebro!

Han har påpekat mycket om mitt analyserande så jag antar att det är sådana frågor och inte: Vem dödade Gutsav Vasa? typ. Jag hoppas han frågar frågor som är typ: Under 1700-talet började konstnärerna träda fram, berätta lite mer om hur det var.

Eller något sådant? Ingen aning. Håll tummarna för mig halv tre - tre att jag åtminstone får ett godkänt.


1 kommentar:

Clarie sa...

Håller alla tummar och tår! Puss!