9.21.2013

nattinlägg

ja, klockan är tjugo i ett och här sitter jag. alldeles själv uppe. fredrik la sig men jag kan inte sova. många tankar som snurrar i bollen, vilket är jobbigt. tänker fortfarande på alicia och deras jävla "kompisträd" som fröknarna har sagt att det ska man ha. tjejen som jag vill slå har sagt förlåt men jag tror inte ett skit på det alls. barn är verkligen, förlåt mig, äckliga. föräldrar borde verkligen ta tag i sitt uppfostrande, för man behandlar inte människor på det viset. punkt. sedan snurrar det massor med saker, känner mig som världens sämsta flickvän också, dels för att jag har lagt undan pengar till hotell nästa helg, då vi äntligen åker på whiskey and beer festival i stockholm, men jag har blivit tvungen att låna. kul tjej jag är. han säger att det är okej, men nej, det är hans present. men mat behöver vi, inte 500 själv som jag tänkte låna till en jacka, så jävla egoistiskt, men köpte mat för det också sen. pengar, jag hatar er. hatar att man knappt har råd med någonting i slutet av månaden. tänkte betala av min dator också, har bara ynka pengar kvar på den men får väl dela upp så jag blir klar i nästa år, typ januari. fan. varför kan man inte prioritera bra för? jävla skit. man kan aldrig riktigt unna sig heller med någonting, förvisso fick båda en väldigt bra lön, men ja. vi kanske spenderar fel? köpte en del kläder, men jag har aldrig kunna köpa kläder för en viss summa pengar, har alltid handlat på rea eller dylikt. nog om det. pengar blir jag bara så trött på iallafall, har alltid haft det kämpigt med det. 

ska kanske gå och lägga mig, blev rätt trött iallafall..

Inga kommentarer: