10.13.2013

my darling, I would do anything for you.

Mm, sitter nu i lägenheten själv. Fredrik var tvungen att åka ut en stund nu på kvällen. Niklas fick ett jättestort anfall när vi var där idag och det var nog det värsta jag sett, han var helt ledlös ungefär och så bet han sig i läppen. Hatar att se honom sådär. Första gången Fredrik var med när han fick ett sådant stort och det tog på honom, så han var tvungen att åka ut. Förstår honom.
Grät bredvid honom, lilla älsklingsbror. Att han inte kan prata gör mig så ledsen, för man känner en sådan stor hjälplöshet. Har han ont? Ska man ge honom någonting så det går över? Han kan inte säga någonting, han pratar så himla lite än vad han har gjort förr och det är lite skrämmande hur fort allt går. Det är säkert pga. alla mediciner som provas hit och dit och det finns ingen medicin som verkar fungera tyvärr. Blir väldigt ledsen, för om jag kunde - skulle jag göra honom fri. Fri från all denna smärta som han har.

Mitt hjärta <3

Hihi, han ba: Men snälla syrran, tönti ru är!
Natti älskar dig.

Inga kommentarer: