10.01.2013

O..M..G, Justin Timberlake to Sweden!!!! *dies*

Läste för några timmar sedan att Justin Timberlake kommer till Sverige!!!!!!!! Missade när han kom hit 2007, eller hade rättare sagt ingen att gå med för ingen lyssnade på honom förutom jag. Alltså, ni förstår nog inte hur mycket jag vill gå på denna konsert, 10 maj nästa år. Han är så jävla bra och jag MÅSTE se honom. Biljetterna släpps 14:e oktober och tills dess måste jag låna pengar, för jag tänker INTE missa honom igen alltså. Har nästan lite panikkänslor att jag inte kommer få biljetter dit, fan!! Jag har väntat SÅ länge på att han ska komma hit och jag vill verkligen inte missa det ... Känns skitroligt att man är PANK också, fan vad livet sugerrr. NÄ, jag SKA dit - så äre bara!!

Bild tagen från google.se
Justin, I will see you in may, I must, I don't care if I don't have money or not, I will see you, haha. (KAN HAN INTE BARA SE DETTA MEDDELANDE OCH BA: AH MEN THIS GIRL, I WANT TO INVITE HER TO MY SHOW, HERE YOU GO: *GIVES ME TWO TICKETS AND A HUG*) Merci Monsieur !! :D Please ..?

Inga kommentarer: