10.01.2013

English starting

Igår började jag smått med min engelska kurs och det kan nog bli riktigt roligt. Det är utmanande och boken verkar vara riktigt intressant :) Fick veta att under dessa veckor ska jag ha hunnit läsa TVÅ skönlitteratur böcker, en som är skriven innan 1950 och en efter.. Herregud, jaja. Det ska väl gå! Håller på nu och läser och gör lite frågor, skönt att man får det denna gång. Hjärnan är på fullt fokus, blir ju lite svårare när man ska skriva på engelska osv, men det är bara roligt.

Ska åka in till stan och köpa vantar sen, haha. Är ju askallt på morgonen, frost till och med! Ska skjutsa Alicia till förskolan varje dag denna vecka utom fredag. Roligt faktiskt, hon är så härlig :)

Längtar till två saker denna vecka, dels fredag: IDOL! Fredrik har bjudit mig på det, så vi ska åka dit med Thomas och Therese, Sol och kanske två till så det ska bli roligt! Sen lördag: Då firar jag och Fredrik våran ettårsdag!!!!  WIHUE. Vet inte vad vi ska hitta på, vi är rätt så fattiga, så kanske blir god mat och film hemma! Mysigt det också :) Mitt första förhållande också så det är extra roligt, tänk ett helt år. Helt otroligt! Längtar :D

Nä, ska väl fortsätta. Kanske göra en till kopp kaffe så huvudet hänger med! Första oktober idag också, så antar väl nu att hösten är här på riktigt.


Inga kommentarer: