9.30.2013

Kaosartad fredag

Japp. Började med att jag skulle jobba tre till åtta, allt frid och fröjd. Innan jag började jobba, skämtade Fredrik att han skulle komma sent eftersom han kanske skulle hamna bakom en bilolycka. Vad händer? Han hamnar bakom en bilolycka och kommer senare än vad han skulle, haha. (Han skulle nämligen skjutsa mig in till stan för jag skulle träffa Stina!). Så ja, snälla Monica satt med mig i hennes bil och väntade tills han kom fram, så himla snällt! När jag kliver ur bilen så märker jag att min väska med mitt LEG är inne i omklädningsrummet, och för att komma in igen måste man ringa vakter och hålla på. Eftersom jag inte tänkte på mitt leg, utan bara jag hade mitt bankkort (som jag tack och lov hade lagt i min jackficka för hade köpt en jacka innan) kunde jag köpa mig det glas vin jag ville ha. Sen när vi kommer fram kommer jag ju på: Faaan, måste ju såklart ha LEG?! Som ligger .... i min väska. HAHA. Jag och Stina tänkte ja men vi provar och går till pictures, och blir nekad. Ringer Fredrik som är påväg hem och frågar om han snälla, snälla kunde komma med mitt pass och det kunde han göra!! Så glad.

SEN kunde jag slappna av och vi gick och tog en drink på Bill och Bob, där vi såg en fight med ett gäng typ, och jag hamnade nästan mitt i det. Försökte sno med en syltburk men det sket sig! Vill ha syltburkar och blanda drinkar i, så fint!!

Kvällen var jättehärlig och så skönt att få prata ut om allt man går och tänker på. Tack fina vän <3

Jobbelijobb.

ÄNTLIGEN. Har längtat till att få dricka ur en syltburk!


*Stolt tjej*

Jag och finisen. Tack för att du finns. 

Inga kommentarer: