11.13.2013

Beautiful pain

På senaste tiden har jag börjat ogilla mina armar (har alltid gjort det) men kommit ännu mer på senaste tiden. Gick in på intersport igår och köpte ett tränings-gummi band om ni förstår vad jag menar? :) Haha, ja jag tänkte väl att jag kanske skulle kunna träna lite hemma och komma igång själv istället för att gå på gym. Kommit fram till att jag måste ha HJÄLP när jag tränar, jag kan inte få en genomgång av maskiner och sedan köra på själv eller bara spontant hitta på egna övningar som gynnar mina muskler. Står där och inte fattar någonting och kör med 0.5 kilos hantel och ba:


Tror jag är skitcool och stark medan andra kollar och typ:

"Wtf, is she for real?!"

nä. inget gym hörrni, jag vill ha en PT!

1 kommentar:

sten sa...

jag kan va din pt :P å sen kan vi spela tp :P