11.11.2013

safe and sound

Igår var jag på ett riktigt bajs-humör. Var arg på allt och alla, pga jävla mensjävel. Jaja, nu har jag äntligen fått den så nu mår jag ju bra och är glad, men liksom, varför ska man bli en helt annan människa med alla dessa hormoner?! haha. Inte så kul för alla runtomkring en och få se en annan tjej än vad man är..

Jobbade igår till tre sedan fikade jag med Rosa på Erikslund. Mysigt, pratade lite företag och allt möjligt! Nästa gång efter lön ska vi ha en sushi-date, yum-o!! :)

Har nyss duschat och ska alldeles strax iväg. Idag ska min fina bror få besök, var längesedan jag såg honom <3

1 kommentar:

sten sa...

men ALLTSÅ det här är så sjukt. för några månader hade vi mens samtidigt i slutet av månaden, och sen helt plötsligt hoppar min mens fram till för några dagar sen, och din med?

vad är det som händer?
varför tror den att den kan springa vilt?