Får ett samtal om att det är någon på min brors boende som har SNOTT hans parfymer och deo.
Blir helt jävla mållös, är folk på riktigt, dumma i huvudet? Hur i helvete kan man göra någonting sådant? Och mot en människa som är helt oskyldig... Fyfan, blir så himla ledsen. God jävla jul, du hade väl inte råd med julklappar.
Mitt systerhjärta blöder.
2 kommentarer:
Men vafan? Allvarligt..
Usch, jag blir så sorgsen när man vet om att sånt här pågår hos dom som förtjänar det allra minst.
Nääää men herregud!!! Förstår inte?!?!
Skicka en kommentar