12.29.2013

det här med hårfärg.

tror jag aldrig kommer bli nöjd oavsett vilken färg jag än väljer att ha. är det inte platinablond (hur tänkte jag där?!?!?!) så är det rött igen. men samtidigt så är det roligt med förändringar också. som den gången när jag inte hade klippt mig på ett och ett halvt år och bara kapar av det!! (fick inspiration från jennifer aniston, säsong sju i vänner när hon blir jättekorthårig!) ångrade det idag faktiskt, men det var så otroligt slitet.

men ja, nu är jag rödhårig igen. ville egentligen gå mot det orangea färgen, har velat, men när fredrik tyckte det var en sådan blev färg höll jag faktiskt med.


nu är det rött igen, och ja, jag gillar det faktiskt! kul med lite färg :)

Inga kommentarer: