12.29.2013

lite låtar som är mig i smaken

ÄLSKAR lady gagas röst. när hon speciellt sjunger: If only fame had an I.V., baby could I bear
Being away from you, I found the vein, put it in here. Hon får sådan styrka i rösten och hela jag ryser!


Eminem har gjort ett nytt album, som är riktigt, riktigt bra!! denna låt är otroligt bra och samma här med en speciell låtrad: Let me take you by the hand, to promise land, and threaten everyone. Cause there’s no rhyme or no reason for nothing.
YUM! Känslan när han sjunger "promise land" är SÅ BRA. jisses!

förutom att videon inte är bra, så är låten det. tycker den är lite fin!





hela kanye wests album är ASbra. ni borde lyssna!


OKEJ, denna låt är bara för bra. bara för att den är intro till en av världens bästa serier - orange is the new black. punkt.


Inga kommentarer: