Nyår är här och ett nytt år ska börjas. såhär såg vår frukost ut i morse, åkte ned till ica och köpte lite nybakat bröd, samt ingredienser till min allra första cheesecake som vi ska ha som efterrätt ikväll. Det blir trerätters hemma hos Therese och Thomas med några stycken, umgås och sådär, sen efter tolvslaget kanske vi svänger förbi polketten där några andra håller hus :)
Ja, vad ska man säga om detta år då? Har inte direkt haft några löften eller mål, har haft ett bra år. Lite jobbigare än vad jag hade förväntat mig dock. Varit ett jobbigt och pressat år.
Nästa år vill jag resa lite mer än vad jag gjort, vill verkligen utomlands, saknar solen, bad och god mat! Så jag hoppas på en sådan resa. Glädje, umgänge, skapa minnen. Det ska bli ett bra år och jag hoppas mina mål blir som jag tänkt mig.
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Oj, jag vet faktiskt inte. Vågat gå min egna väg kanske.
Hur har ditt 2013 varit?
Väldigt upp och ner, varit mycket besviken, samtidigt som jag har varit kär som fan och lycklig.
Blev du kär i år?
JA, ännu mer kär än vad jag var innan.
Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?
När jag fick mitt fjärde syskonbarn, 28:e november! <3
Vad är din största framgång 2013?
Att jag tog ett uppbrott från jobbet och började studera. Ska kanske göra så igen i vår.
Bästa köpet?
Ärligt? Vårt nya diskställ från IKEA, hahahaha. Sjukt nöjd!!
Vad spenderade du mest pengar på?
Dricka kanske?!
Gjorde någonting dig riktigt glad?
När jag fick ett brev från Alicia, i brevet låg det en lapp där det stod: Jag älskar dig moster. Höll på att grina där och då. Kärlek!
Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?
Rihanna - stay. SÅ fin!
Vem har du umgåtts med mest?
Fredrik självklart, sen lite vänner här och där.
Har du haft ett förhållande under 2013?
Jajamän :*
Vart reste du under 2013?
Stockholm, typ. Haha! Göteborg tror jag??
Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?
Kanske, jag vet inte riktigt. Mer umgänge. Mer fritid.
Vad gjorde du på din födelsedag?
Fikade hemma hos mamma och pappa. Funderar på att göra någonting nu när jag fyller 22 (!!!!!!) men vi får se :)
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Ja, byta jobb.
Vem saknade du?
Min lillebror. <3
De bästa nya människorna du träffade?
Maria från en kurs jag gick, ikea-kursen! Sjukt snäll och rolig tjej!
Vad vill du säga till dig själv inför 2014?
Lev ditt liv som du vill leva. Gör vad DU vill, vad DU känner för. Lita mer på dig själv, våga göra saker, säga saker, uppleva. Lev.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar