12.18.2013

like a pea pea

Vi har ärtor och lussebullar i frysen. Någon som har tips på en maträtt?

#dagarinnanlön</3

1 kommentar:

Elinisen sa...

Ärtgratinerade lussebullar? :D

Lever på fattiga riddare nu jag. Samma sits haha, yeeey!