12.19.2013

me is sick

Stannade hemma idag, mår inte alls bra. Ingen idé att snora ner kunder och hosta i dom baciller, nej. Kryar på mig idag och jobbar i morgon istället!

Ni vet när nysar inte vill komma ut. Det problemet har jag just nu, har nyst MINST 60 gånger idag, varav 30 inte vill komma ut. Jävla näsjävel!!!! Det är nog det värsta som finns. Och snor.

1 kommentar:

Jenny Frank sa...

Du gjorde helt rätt i att stanna hemma. Ibland måste man faktiskt lyssna på sin kropp :) <3