live, love, laugh
12.05.2013
mitt livs kärlek
Min kärlek, mitt liv, mitt hjärta, min trygghet, min glädje, min stöttepelare - jag älskar dig. Du är mitt allt, Fredrik. 14 månader idag <3
1 kommentar:
Junitjej
sa...
Störst av allt är kärleken.
7 december 2013 kl. 08:53
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
Störst av allt är kärleken.
Skicka en kommentar