12.07.2013

spott i faj

Nu har jag ÄNTLIGEN köpt spotify för 99 spännus i månaden! Så, mamma och pappa - nu får ni ert spotify ifred!


Puss och kram / Eran kära dotter!

Inga kommentarer: