live, love, laugh
12.07.2013
spott i faj
Nu har jag ÄNTLIGEN köpt spotify för 99 spännus i månaden! Så, mamma och pappa - nu får ni ert spotify ifred!
Puss och kram / Eran kära dotter!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar