12.11.2013

rödsprängda ögon

jaha. kom inte in på min utbildning, så nu kan väl man gräva ned sig och aldrig mer komma tillbaka. fan vad besviken jag blev. så himla ledsen är jag, ville verkligen detta. orkar inte med samma gamla skit igen.

6 kommentarer:

Jenny Frank sa...

Samma här! Men du hamnade väl på reserv va?

När mamma "tröstade" mig så sa hon: "Men du vet väl att många kanske har kommit in på alla sina val, så då måste ju dom tacka nej till alla utbildnigar utom en. Så bara för att du inte kom in nu så betyder det inte att det är kört" :) På en av utbildningarna hamnade jag på reservplats 164. Kändes sådär.

Kram på dig, du är värd en högskoleplats <3

Natalie sa...

Yes, jag kom som reserv, 319 .... örebro sökte jag till då som socionom då!

Ja helt rätt egentligen, men känns så himla, himla surt bara när man verkligen vill in på någonting så händer det inte.

Tack vännen, DETSAMMA till dig!!!! du om någon är värd en högskoleplats!! <3

Natalie sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Elina sa...

åh älskling <3 jag hoppades verkligen hur mycket som helst att du skulle komma in!!
nästa antagning tar du dom med storm, det tror jag nog <3

Beatrice sa...

Masssssooor av styrkekramar! Fler eller andra chanser kommer för dig, det tvivlar jag inte en sekund på fina du <3

annica sa...

Åh vad tråkigt - men håller tummarna att du får göra det du vill väldigt snart! Tror absolut att andra chanser kommer dyka upp för dig!