12.16.2013

Dagar i december

Har jobbat, jobbat och jobbat. Två sexdagars veckor på raken, är inne på min femte dag på vecka två. LEDIG HELG NÄSTA HELG = AWeSOME!!!

Vi har klätt vår gran :*

Ätit god mat och kollat på Ensam hemma filmen <3

<3

Hälsat på min hjälte, mitt allt!! <3

Gosat med bebis!

Haft julklappsdagar på KappAhl = ha tomtemössa = obekväm

Tried to be happy, hahaha

Panik

Åt ute med jobbet på Folkets! Sjukt god mat, tog älgkött och västerbottenkaka, MUMS!! Sen dessert som var glass i glas! Mätt och belåten åkte jag sedan hem och till nästa fest! (man är väl ung fortfarande, hähäh ;))...

.. till Lis som hade fyllt femtio år! Thomas föräldrar, och mamma och pappa var där! 

<3

Min kärlek!

Tessan och Fredde!

Jag och min fina pappa!

Avslutade min jobbdag med att komma hem, äta mat, käka chips och kolla på sagan om ringen!

Två jobbdagar kvar, sen ledig en dag, jobb två dagar sen ledig helg! Då blir det bio, hälsa på folk och NJUTA. Jobbar tolv timmar dagen innan julafton .... 
kullivsomjaggärnavillbytabortmednågonförendagtackarrrrr.

Inga kommentarer: