omg, så lycklig. stolt över mig själv att jag tog mig igenom två sexveckors - veckor!!! man hinner inte ta igen sig på en dag ledighet och sen köra på igen, man blir helt utmattad och resultat på det = ont i halsen och snuvig :'( WELL WELL, nu ska jag åka och jobba tio-sex sen HEM. PRICK en vecka kvar till jul också, helt sinnessjukt! knappt klar med alla julklappar..
(hör just nu Fredrik sjunga falsett på toaletten, britneys låt: hit me baby one more time, hahahaha)
Nä, nu ska jag ta bilN till jobbet och jobba, tuuudels!!

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar