12.17.2013

tired

Sådärja, då är äntligen min lediga dag framför mig och jag ska sova ut. Mår inte alls bra, ont i ögonen, snuvig och lite febrig.. usch. Vill inte vara sjuk just nu känner jag, men man kan samtidigt inte rå för det heller. Jobbade tio - sex, gick hem en timme tidigare, var så skönt!! Åt mat och så kollade vi på Orange is the new black! Inte sett den? GÖR DET!! sjukt bra. Nu sitter jag i sängen och somnar snart, ska nog lägga mig. I morgon ska jag inte göra så mycket, bara vila upp mig. Saknar Niklas och mina syskonbarn <3 Vill inte smitta någon innan jul heller ... :/ Kommer inte hinna se dom, ska försöka iallafall!

Godnatt!!


1 kommentar:

Jenny Frank sa...

Orange is the new black är så jävla bra.... Adam och jag streckkollade hela. Gick typ inte att sluta.