1.10.2014

friday mornin'

god morgon!

Helt nyvaken, nyss ätit frukost och druckit en kopp kaffe. Ska iväg och jobba tio timmar idag så det gäller att vara pigg och alert! Halva reapriset idag också, så det KAN bli mycket folk, förhoppningsvis ... :)
Hade massor med stressdrömmar inatt om jobbet, t.ex. att jag skulle jobba sexton dagar i rad!!! Helt sinnes, plus andra dagar jag inte ville och nu på söndag då jag inte kan men blev tvungen att jobba iallafall. Drömmer alltid så mycket på morgonen, för det blir så när Fredrik åker iväg till jobbet, man vaknar till sen drömmer jag tills klockan ringer.

Som en gång drömde jag om att farfar blev zombie, vi var först ett team men sen en vän till mig (kommer ej ihåg vem) bet honom. Minns att jag sprang runt och letade efter honom, stod i ett skåp och blev upptäckt men gjorde typ en skitful min;


så de kunde inte ta mig, hahahaha. Sen hör jag farfar har blivit biten och förvandlats till en zombie och ville att jag skulle gå och hämta mat, en kanin som fanns i bakluckan på hans gamla bil. Gick och hämtade den, men sen såg den så jävla söt ut så jag ville inte. Då hade "zombiesarna" lockat ut en pojke som jag kunde ge den till, fast egentligen var han ett lockbete åt mig, för han var så "söt" så skulle jag ge honom kaninen, men så söt var han inte om han skulle ge den till di zombiezzz. Så jag behöll han. Kaninen alltså.

Ja. Hur ska man tyda denna dröm? hahahaha!

Ha en fin fredag!! Puss.

Inga kommentarer: