1.12.2014

tiofemtiofem

tjao! ska försöka skriva så tyst som jag bara kan, har en sjusovare här hemma! vi la oss två inatt men jag vaknar som vanligt först och tidigt. nåja, har druckit en kopp kaffe och ätit frukost.

jobbade igår från tio till fem och det gick bra. var dock helt borta i hela huvudet, fattar inte. mycket att tänka på. en positiv grej är att min älskling kom in på sin utbildning i eskilstuna!!!!! är  glad för honom, och han var helt lycklig. gjorde massa lyckotjut i telefonen när jag ringde, haha :* nu har en stor stenbumling släppt kan jag tala om, underbart!

när jag kom hem igår kollade vi lite på tv, gjorde käk, fixade lite groggar och spelade donkey kong. alicia har ett wii och där finns det ett donkey kong spel som jag förstår mig på samt kan klara av (är annars som en femåring som inte klarar av tv-spel .. fattar inte?!?) och fredde hittade så att man kan spela på datorn!!!!!!!!!!!! lyckan i det. så vi spelade till ett ungefär, sen diskade jag undan lite disk, sen kollade vi på lite modern family igen sen gick vi och la oss.

idag blir det en lugn dag. ska till lillebror och hälsa på. sen spela tv-spel när jag kommer hem igen, haha. can't get enough, man!

ha en fin snöig söndag, puss!

1 kommentar:

Jenny Frank sa...

Wiiie! Grattis :D ALLT löser siiiig <3