1.03.2014

jobbelijobb

Ska åka iväg snart för att jobba tolv-åtta. Ganska lugnt med kunder i och med julafton + nyår inom en vecka liksom, så folk has no money! Vet inte vad jag är rädd för när jag åker mot jobbet, om det är tanken att inte ha någonting att göra som gör mig stressad? Jag måste ha varor för då känner jag mig "säker" och tiden går fortare. Konstigt det där. Man kan ju inte gå runt och städa i fem timmar av åtta?! hur kul är det på en skala... Längtar bara tills mitt kontrakt går ut litegrann, det är jobbigt att extra, känns verkligen. Vill ha det där fasta, och nu vill jag börja söka jobb som kan ge mig ett fast.

I morgon är jag ledig, då ska jag hälsa på lillebror, sen ska vi se genrepet av revyn! Ska bli spännande hur detta års revy blir :) Var ju med i förra årets och det var lite sisådär, hade velat vara med mer men, jobbade en del samtidigt så tror därför att det inte blev så mycket. Tyvärr, men hoppas det finns en chans någon mer gång i framtiden!

Nu ska jag fixa min matlåda och mellanmål! Har överraskat my boy med att ha fixat klart disken tills han kommer hem, hihi. Jo man tackarr, snäll flickvän här! Då kan han fokusera på tvättstugan ikväll som han fick ta alldeles själv, då jag jobbar. Kan vara skönt att slippa ibland va ;)

Ha en fin dag, puss!!

<3


Inga kommentarer: