1.03.2014

wedding dreams

Natten till igår drömde jag att Fredrik och jag gifte oss, men såklart blev ingenting som jag ville ;)

1. Klänningen vad HANDSYDD av någon random tjej som jag aldrig träffat förut, och ja - den var sjukt ful. Hudfärgad med volangkjol och massa guldknappar på överdelen.
2. När jag och han gifter oss på riktigt vill jag att vi inte ska se varandra förrän jag går in i kyrkan och ser han stå där framme. Vill att pappa ska leda in mig! (blir helt pirrig i magen när jag bara skriver, hihi!) Var det så i drömmen? Nehejdå, Fredrik lyssnade inte alls på mig om att jag INTE ville att vi skulle se varandra innan, han gick förbi mig och tjuvkikade iallafall och jag blev skitsur!!
3. Det blev så att vi gick in iallafall tillsammans, men pappa stod där framme vid altaret??? och han skulle överlämna mig där istället.. haha, fattade ingenting.

Två gånger har jag drömt att vi ska gifta oss och damn, vad jag längtar efter den dagen. Fast då ska det vara väl planerat och med en klänning som kickar alla klänningars ÄS. Inte en hudfärgad jäkel!

Inga kommentarer: