1.02.2014

toast

God morgon!!

Har svinont i ryggen, har sovit konstigt inatt. Vi bäddade rent i sängen, så jag tror jag en kudde hamnat fel, haha. *Känslig*
Har nyss gjort mig en kopp kaffe och rostar bröd. Börjar klockan ett idag så har lite tid här framför tv:n och bara slappa. Mamma och pappa är på väg till Dominikanska Republiken och jag sitter som på nålar... Hatar att de flyger iväg, blir så orolig innan dom är på marken. Sen att de åker ett flyg som det har varit problem med gör inte saken bättre. Men jag vet att allt kommer gå bra, men tankarna snurrar ju, usch. Och de sa till och med själva: OM vi inte klarar oss osv osv... Nej, inte roligt. Längtar tills jag får ett sms om att de är framme.

Jahapp, annars så hela dagen igår var slapp. Gjorde inte mycket alls, förutom hälsade på lillebror och alla syskonbarn. Sedan hade Elin julshow för mig, mamma, Emelie och Julia haha så söt!
Sedan på kvällen beställde vi pizza och kollade tv och sedan vid nio gick vi och lade oss! Fredrik har fått lite jobb i några dagar nu så det blir att sova tidigt. Jätteglad för honom skull, hoppas allt släpper snart bara.

Usch, inte alls peppad på att jobba. Är jag väl aldrig nu för tiden dock. Bara bita i sura äpplet och göra det man ska. Fått höra nu också att jag närmar mig tvåårssträcket, man får bara jobba som extra i två år sen får man söka sig vidare om man inte blir anställd, så då börjar man på ruta ett IGEN. Får se vad jag gör då, vet ingenting.

Nej, nu ska jag bre mina mackor!! Hejdå :)

Inga kommentarer: