1.05.2014

Our lovely brother

Idag fick jag sluta halv två i stället för tre, eftersom det inte var NÅGOT folk alls. Alltså, herregud!!! Vart är människorna? Liksom var in en kund och under den kvarten var hon ensam i hela affären. Well well, ska jobba tolv tre i morgon också, vem vet, kanske får sluta tidigare igen ;)

Efter jobbet åkte jag hem och käkade och kollade på modern family sen åkte jag, fredrik, emelie och alicia för att hälsa på Niklas! Åkte till ica och köpte fika, sedan åkte vi dit och han fick julklappar i efterskott av familjen nykvist. Sedan fick han bulle som jag doppade i kaffet, hans favorit. Och för en gång skull var han väldigt pigg. Åkte fram till spegeln, spelade lite teater där, kastade böcker, busade med fredrik och alicia med att kasta boll, VÄGRADE att få sina naglar klippta hahaha. Fick åtta stycken av tio, så ja, envis syster ;)

Riktigt mysigt att vara där, även om det är så otroligt ledsamt att se att han inte pratar. Älskade vän.

Alicia hade gjort denna bild till Niklas. Så himla fint, blev helt rörd i hela hjärtat.

Syster och bror. Vad jag älskar er! <3

Fina tjejen :*

Jag & min älskling, 15 månader idag, så mycket kärlek. 
Jag älskar dig <3 
(Och att jag slog honom idag med f-e-m-t-o-n riktiga armhävningar mot tolv, OMG GIRLPOWER!!!!)

Jag älskar er alla, djupet av mitt hjärta. 

1 kommentar:

Jenny Frank sa...

WOW! Jag kan fan inte göra en enda jävla armhävning.. Man fattar ju direkt vem av er som får bära in kassarna från bilen efter storhandling ;) hahaha!