2.17.2014

Fullt upp hela dan!

Vaknade halv nio ungefär, kollade lite i mobilen och sedan vid nio begav jag mig ut på en promenad. Skulle slänga sopor, så träffade jag på en finsk granngubbe som började klaga över att hans granne spelade musik ända tills elva, halv tolv på kvällarna och jag stod och nicka och ba: jaa.. nää?? men fy!! ja men gör det!! (att han skulle klaga) osv osv .... haha. gullig ändå.

Var ute en timme och gick, hittade en skön och bra väg för mig att gå några gånger. Sen när jag var på väg hem såg jag att tvättstugan jag hade bokat vid tolv var ledig, så kvart över tio gick jag ned med min tvätt och började tvätta! Gick upp och käkade fil med flingor och kollade lite på tv och vilade innan tvätten var klar. Därefter började jag städa HELA lägenheten. Rensade bland bokhyllan, under vår tv-bänk med alla filmer och dammade (vilket var typ två år sen sist ....) och varvade med att hänga tvätt. Effektiv tjej, va? MMMMHM, I think so. Höll på från nio på morgonen tills fyra, landade i soffan med kaffe och macka som min fina hade fixat medan jag fixade det sista med tvätten.

Nöjd och trött tjej idag, plus att solen var framme, nä män dä va på tin'!!!! hejhej.

Hoppas det är sol i morgon också, då blir det nog en promenad då med :)

Inga kommentarer: