2.18.2014

girls talk too

Tudels! Vaknade av att Fredde väckte mig typ kvart över sju. Kunde verkligen inte somna om, så åtta gick jag upp, klädde på mig träningskläder och tog en morgonpromenad igen! SÅ skönt. Himla fint väder också, solen som värmde mina kinder, underbart. Tog en timme ungefär, så fixade i ordning kaffe och hoppade in i duschen! Käkade frukost och tog det lugnt, pratade lite med min syster.
Sedan ringde Graning och frågade om vi skulle ses, så jag sa ja! Sjukt längesen och det var så roligt att ses. Hade väldigt mycket att prata om. Fikade på fiket här nere sen gick vi hem till honom och tog en kopp kaffe! En vän jag verkligen kommer ha kvar.

Nu väntar jag på att min älskling ska komma hem så jag får pussa på hans kinder och lukta i hans nacke. Det bästa som finns!!!

Inga kommentarer: