2.19.2014

sour-gurl

Tredje dagen jag har varit ute och gått och känner mig redan gladare. Lättad, för det är så skönt att få den där timmen att bara tänka och få luft. Fick med mig Fredrik idag också, det var roligt. Lite kul när vi gick vid skantzen, jag vill gärna prata under mina promenader (beror på ibland) så tyckte jag att han inte svarade tillbaka så jag blev lite smått sur och ökade takten. Låg några meter före honom. Det blev bättre sen när vi hade kommit en bit och jag tänkte inte mer på det sen. När vi kom hem förstod han att jag hade blivit lite sur och kände "vibbarna". Hahaha, vilken jävla tönttjej jag är!! Han sa sen att han behövde en stund för att komma in i sin andning och komma in i gången liksom. Det fattar väl jag med! Varför är man såååå knepig för?!?! herregud..

Han skrattade bara som tur var och hade bara suckat där bakom mig. Nåja, jag är väl föööör härlig ibland ;)

1 kommentar:

Jenny Frank sa...

Hahah, vi brudar är så jävla töntiga ibland.. Tur att vi har bra killar som skrattar bort det ;)