2.20.2014

Vilodag! eller volidag som jag tänkte skriva.

Ja, som ni läste i rubriken så tog jag mig en vilodag (var på väg att skriva voli dag igen!!) och det kändes kan jag säga. Hade verkligen velat ut och gå idag igen men måste låta kroppen få återhämta sig efter tre dagar. Körde på bara igen efter några månaders uppehåll, så ska ta mig en promenad i morgon. Helt sjukt, har alltid varit emot att gå ut och gå för tycker det är så tråkigt men nu känner kroppen hela tiden att den vill ut. SKÖNT, för jag har länge letat efter denna känsla. Hoppas den håller i sig nu ett tag, för fan vad skönt det är när man är ute. Kommer hem, duschar av mig och sedan äter frukost. Eller som man tar den på kvällen som jag och Fredrik gjorde igår, så var man så himla glad på kvällen när man kom hem. Hade ont i huvudet och så fort jag kom ut och kände frisk luft försvann den! Mådde lite dåligt på kvällen iallafall, var nog trött efter att ha blivit väckt men äh, ba kö på ;)

I morgon är det fredag, vi ska äta tacos på kvällen och bara mysa!! Kolla walking dead och kanske någon film. Jag ska nog in till stan och leta mig efter en ny kamera, fick nämligen mina pengar idag från systemkameran jag sålde! Score!!

Ha en fin torsdagskväll!! Puss

Inga kommentarer: