2.21.2014

Taco-night!

Medan min karl står i köket och steker köttfärsen till tacosen sitter jag lite här snabbt och bloggar. Har varit en väldigt bra dag, vaknade upp vid kvart över sju ungefär, lade mig i soffan en timme innan jag käkade frukost! Kollade lite på datorn/tv *multitaskgörl_92* och sedan bestämde jag mig för att ta en promenad i detta härliga väder. Dock så tog jag det som en utmaning för mig själv, att det kunde vara en bra träning att gå i snö som var blöt. Tänkte att mina ben får kämpa lite extra då, vilket jag vill också. Träffade på pappa när jag var ute gick, han hade precis slutat jobbat. Gick runt skantzten nu, annars har jag gått runt åsby också men det var så sjukt jobbigt väder!! Skulle handla när jag ändå var ute och ja, jag såg ut som en blöt kattjävel. Min jacka var helt dyngsur och man ba: Aah, tjääääna!! på ica sen, hahahaha.

Kom hem, käkade mat och sedan duschade jag och rakade benen <333333 så skönt!! klädde på mig och gick ned till arbetsförmedlingen och hade någon träff (wuhuehehueheuue!!). Sedan kom Fredde hem, pratade lite och sedan sov vi en och en halv timme, sen ringde pappa och frågade om vi skulle in till stan för att kika en ny kamera och hell yeah - nu har jag en: *trumvirvel*

en canon powershot g15 <3

Min kärlek!! *aha*

Ska bli spännande att se hur denna kamera är, har fått höra lite olika men men. Blir vad man gör det till, vill bara ha för minnen nu för tiden! Kanske blir en avancerad om några år igen, vem vet ;)

NU, tack-taaaajm!!!!

Tac - o - hej!!


Inga kommentarer: