2.11.2014

little things

tvättstugetajm. älskar min nya förövrigt. passar min skalle perfekt. från gina tricot.

bakade en sockerkaka som blev "DAÄHM"-god.

Fredrik ritade vår lilla familj. Fast vi har inte en sköldpadda och Vida är ju inte vår...

Gjorde köttfärsfyllda paprikor. blev inte som jag tänkt mig :((((

Sålt min systemkamera </3. 

Följt med Alicia till skolan, en SELFIE innan jag gick.

Fick detta av mina fina KappAhl tjejer <3

Miss them.

Precis innan jag åkte mot Hälla.

Låg i magkramper en dag. inte att rekommendera.

ÄNTLIGEN fick jag fredde till att prova sushi. MUMS!!!!!

Vi är med i en tävling där man kan vinna avicii-biljetter. *håller tummar och tår och allt därtill*

Fick rosor av min älskling häromdagen <3

Me and Vida, yeah mudderfukkers, the dawg crew.

Inga kommentarer: