2.13.2014

djävlar

Ibland kan jag vara en sådan dålig flickvän. Igår tillexempel, var så himla känslig och trött och hade lite ångest i bröstet av några saker, så hade Fredrik råkat glömma säga en sak han gjorde under dagen och jag blev sur????? alltså. varför?!?!?! klart man kan glömma berätta saker, eller hur? Så himla dum i huvudet är jag verkligen.

Förstår inte vad det är med mig. Mycket som snurrar i huvudet, har inget jobb, vet inte vad jag ska göra, är rastlös, många funderingar om massor med saker = känslig Natalie = tar ut det på Fredrik. Känns som om jag behandlar han som skit ibland, som en riktig jävla bitch. Fan...

Skärp till dig Natalie!!!!

2 kommentarer:

Jenny Frank sa...

Har du PMS? Det har jag den här veckan nämligen och jag är exakt samma. Adam ville pussa mig å så kom han åt mig med sin "ögonhåla", alltså typ ögonlocket, mot min kind och jag ba: men neeeeej!

Skön brud (Y)

Om man skäms efteråt? Ehm, ja..

Elina sa...

Det är mycket för dig nu och det är rätt självklart att man ventilerar det mot den man bor ihop med, vare sig man vill eller inte :( jag gör det mot Robbin, och får så sjuuuukt dåligt samvete efteråt!!!