2.16.2014

fredag-lördag-söndag

Hallådär, köttebulleblåbäär---------

Ligger i soffan med ett snurrande huvud, ja, fråga mig inte. helt sinnes! Kom helt plötsligt igår att allt bara snurrade till, försökte ha huvudet still men så fort jag rörde på mig så snurrade allt .. :/ Läskigt! Trodde det skulle bli bättre om jag sov ut idag men icke! Lika snurrig fortfarande, kan bero på att jag inte varit så bra med mina tablettet efter operationen, eller så är det stressen som spökar. Tror det är en kombination av dessa två faktorer. Nåja!!

Fredag: Alla hjärtans dag, där de flesta tycker det är en överdrift men jag tycker det är lite mysigt ändå. Även om vi ger varann kärlek hela tiden, så kan det vara mysigt att ge lite extra den dagen iallafall! Jg fick en presentkort på 400 kronor IGEN, helt sinnes + en bakbok <3<3<3 av roy fares. Ska lätt baka någonting i veckan! Först hade vi tänkt typ käka på donken och sen bio men sen låg ett tips från en vän och trängde i mitt bakhuvud om en restaurang mittemot igor, så jag tog honom dit. Där åt vi pizza i stressen, för de som serverade var helt stressade och typ visste ingenting kändes det som. Men vi hann till bion iallafall, vi såg The Monuments men, FETT bra. Se den! Mysig dag med världens bästa kille! :*

Lördag: Gjorde ingenting. Läste ut min bok av Sara Kadefors och kollade på tv typ hela dagen.

Idag: Ahrå, med ett snurrigt huvud ska vi åka in och storhandla, städa lite här hemma och bara mysa. Chillig söndag med andra ord!!

Hareee

Inga kommentarer: