3.16.2014

10 sanningar om mig.

1) jag älskar ALLT som har med coca cola att göra. Dricka cola, äta godis som har colasmak, cola med is, cola med citron, cola-holic är vad jag är. Bevis?

älskar.coca.cola

2) Har nu typ för någon dag sen (igår) börjat inse att jag inte gillar hallon...
3) Alltid när Fredrik går hemifrån eller inte är hemma kopplar jag in mina hörlurar och mimar framför spegeln!
4) När jag inte klarar av att göra mat rätt blir jag skittjurig.
5) Avskyr att spela spel. Dels för att jag är sjukt dålig förlorare, avskyr dåliga vinnare, plus att jag är dålig på ALLA spel.
6) Älskar Hannah Montana filmen (och alla andra töntiga tjejfilmer!)
7) Leverbiffar med brunsås och potatis = MUMS!
8) Hatar mina lilltår. Varför var jag tvungen att få mina fars fötter??? WhY?
9) Har haft ett ti

Inga kommentarer: