3.15.2014

Lugn lördag

Vaknade pigg klockan tjugo i nio, sen gick vi båda upp tio över ungefär efter lite gos. Alltså, morgonen är så himla underbar när man ser den man älskar sova, man får lägga om armen och lukta i nacken. Finns nog ingenting bättre!

Vi gjorde i ordning frukost, kollade lite på tv och sedan kollade jag runt på datorn och sådär. Första helgen man inte har någonting speciellt planerat vilket är ganska så skönt. Efter lunch tog vi en promenad till åsby, hittade en vas som jag har suktat efter ett bra tag och nu köpte jag den. Har fyllt den med massor utav citroner (har fått idén från The Break Up med Jennifer Aniston!) och nu står den i köksfönstret och ser fräsch ut!

Ikväll blir det tacos och massa mys! Tror vi ska se Gravity också, har velat sett den ett tag nu, så det ska bli spännande :)

Hoppas ni har haft en fin lördag i detta stormiga väder, man blåste ju bort nästan när man gick, haha.

Pusshejs!


Längtar efter sommaren, så jag får använda mina solbrills och ha klänning!!

Inga kommentarer: