3.14.2014

Härliga fredag!!

Vaknade upp åtta ungefär, Fredrik tog tvättstugan och jag gick mot KC. Kollade på en film sen fick vi sluta 1,5 timme senare ... värt!

Kom hem och vi började stor städa lägenheten, fick ett ryck på balkongen. Var så mycket skit där så började rensa, ställde ut tulpaner jag hade köpt med mig hem, dammsugade, sen fixade vi resterade golv med sådant där grönt tyg man kan ha, så nu blev det komplett! Sen fortsatte jag och städade toan, F fixade all disk, dammsög inne och GUD vad skönt det var när allt blev klart. Kändes så himla rent här hemma.

I onsdags fick jag jobba min första dag som vikarie på förskolor och det var roligt! Kul att få prova på hur det är att jobba med barn i och med att jag vill bli skolkurator så är det bra att få så mycket erfarenhet som möjligt. Antagningen öppnar ju på måndag också, så nu håller jag alla mina tummar och tår på att jag kommer in, annars vet jag inte vad jag gör. Måste ha en plan B & C, så det ska jag också tänka ut!

Nu är det iallafall äntligen helg, vi ska alldeles strax beställa pizza och efter det har vi har förberett fruktsallad tills ikväll med glass till - mams!!! Ah men vilken jävla perfekt fredag alltså!!

Pussar!

Pilla i killens hövve utan att han vet om.
*SneAKy GirLFRIenD*

1 kommentar:

Jenny Frank sa...

SV:Men det är ju inte pga dig eller andra vikarier, herregud! Det är ju pga systemet! Det är det som är helt sick. Att dom väljer bort en person pga betyg liksom. Det är ju bara bra med fler vikarier eftersom att det verkligen behövs Natalie. Och skolan har ju inget med det att göra, utan det är bemanningen och kommunen jag typ spyr på.

Hoppas du trivs! :) Och om du tycker det verkar lite rörigt och att man inte får så mycket information så äre lugnt. Man fattar ingenting i början. Men häng bara med i flowet så kommer det gå aaasbra! :D

Love!