3.23.2014

flaskor, glas och fimpar

Älskar låten med Veronica Maggio och Håkan Hellström, hela huset. Mycket kärlek!!

Hej bloggen! Är väldigt trött idag, har varit det hela helgen, inte van att jobba med barn så då blir man lite utmattad i huvudet. Somnade halv elva igår medan F spelade en stund. Han har bytt tangentbord (tycker så synd om honom för det, för jag vet hur mycket han gillar sitt andra, men jag kan verkligen inte somna om han spelar med det!) till ett som gör att jag kan sova. För vill jag gå och lägga mig och han inte är trött kan jag ju inte tvinga grabben till att sova liksom, så han var så snäll och bytte. Där är en anledning till att jag längtar efter att vi flyttar till större!!! Längtar tills vi bor i en tvåa eller trea, få inreda och göra allt man vill göra i en lägenhet!

Mer om det sen när det är aktuellt!

Jaha, annars då? Jo, skattjäveln. Får betala tillbaka detta år...... </3 jäla skitt! Men kommer bli mindre när jag drar av resa med bil också, så hoppas bara några hundra iallafall. MEN ÄNDÅ!!!! F får tillbaka, och då tänkte jag att: hoppas jag med får tillbaka så kanske vi kan beställa en resa. NÄ men ser ut som om vi får tillbringa i SVEDEN i sju år till. Skön      T!

Jaja, får jobba i sommar (om jag nu hittar ett sommarjobb också, hahahah fyfan!!) så kanske vi kan åka någonstans i slutet av sommaren.

(Sitter och lyssnar på MASSOR av nostalgimusik som Christian Walz, Vincent, Markus Krunegård (vampyr, den enda jag kan!) och massor med andra. Så himla roligt att sjunga med i gamla låtar som man kan!)

Snart ska vi äta järpar med ris och sås. GOTT!!!!

PUSS


Inga kommentarer: