3.24.2014

Lördag & Söndag

I lördagskväll gick jag över till mamma och pappa för att lämna sockerkaka som jag bakat. De var premiärgrillning, så en korv med bröd satt fint!

Alicia skulle sova över hos mormor och morfar :D

Jag & Vida!

Starka tjejen utanför Coop!

haha min egna superhjälte!

I söndags vaknade jag tjugo i åtta och begav mig ut på en morgonpromenad.

Musik och sol slår aldrig fel!

Sedan vid halv elva kom pappa och Alicia över! hahaha, vi hade sminkat gubbar på händerna och torkat av ögonskugga på handflatorna vilket Alicia glömde och torkade sin näsa, och detta fastnade!! ;)

Vida somnade sött i soffan :')

Sen åkte jag med mamma och pappa till min hjälte! Farfar var också där :)

Här är han nyklippt och nyduschad, så HIMLA FIN!!!!!

Sen låg jag på soffan resten av kvällen och F gjorde hemmagjorda köttbullar, MUMS!!!

Inga kommentarer: