3.31.2014

Grattis lillebror på 21-årsdagen!!

Idag är det ingen vanlig dag, för det är Niklas födelsedag!!! grattis min fina bror på din 21-åringa födelsedag! SOM jag älskar dig och ser upp till dig. Tanken slog mig idag faktiskt, att vi verkligen är nästan som tvillingar. När vi var små var det alltid du och jag, vad jag än gjorde så var du där, jag har spelat så mycket teater för dig, sjungit, läst böcker, fått dig att skratta - vilket är det bästa som finns, vi har kollat på film tillsammans, gjort så mycket. Hade jag inte haft dig vid min sida, skulle jag aldrig vara den jag är idag. Du har skapat hela mig, gjort mig till den roliga, kloka Natalie. Du har fått mig att må så bra alla dessa år. Bara att se ditt leende får mig att glömma världens problem, att få ligga bakom dig och klia ryggen är det bästa som finns - för där känner jag mig trygg!

åh. Du anar inte hur mycket jag älskar dig, du är världens bästa lillebror Niklas. Jag älskar dig!





Inga kommentarer: