3.29.2014

Mysfredag!



Igår efter jobbet, fick sluta en kvart tidigare, så åkte vi och köpte fika sen vidare hem till Emelie och Kenny! Fick kaffe, pratade lite sen lekte vi med barnen. Fredde gungade Liam, jag kollade till Elin och Alicia sprang runt och lekte med Charlie! Vi lekte kurragömma också, så himla roligt att leka av sig, hahaha. När vi var ute med barnen på jobbet så lekte jag jaga med dom, samt kurragömma. 
SÅ mys dag alltså, mina fina syskonbarn <3 Sen färgade jag Emelies hår, sen åkte vi hem och myste. Idag har det varit en lugn dag, vaknade med halsont inatt!!!! vill inte bli sjuk igen. Vi åkte in till stan och skulle kolla efter en present till Alicia som fyller 10:e april, hon önskar sig en barbiedocka från Frozen serien men ALLA dom är slut. Vi köpte en cool monsters high cykelhjälm istället hihi, men ska fortsätta leta efter barbiedockan! Efter det handlade vi ett par nya jeans till F och en ny tröja till mig sen handlade vi mat. Hade massor med kuponger så från 875 kr till 610 är inte illa pinkat, va!! 

Nu ska jag och F ut och äta glass i denna fantastiska SOL!! PUSS på er!

Inga kommentarer: