3.25.2014

Tuesday

Åh herregutt vad trött jag är. Jobbade 8-17 idag. Fick en tidig dag i morgon, 9-13 så det känns skönt. Kan man ha en hel dag sen efter det! Var roligt att vara på Talgoxen, alla barn är så söta. Stängde idag och det gick bra. Skickade över de sista barnen till Bofinken, de som går hem sent, sen kom F och hämtade mig. Åh, han är så fin, och jag är så tråkigt, det är ju våffeldagen idag och han tänkte om vi kunde åka hem till Therese och Thomas för att äta men kände verkligen inte att jag orkar. Speciellt inte när man jobbat med barn i nio timmar!!!! och nu har jag sagt nej två gånger till att jag inte orkar göra någonting. Andra gången skulle Jocke och Tina komma hit och han la fram förslaget att vi kanske kunde spela spel osv, men då hade jag också jobbat 8-17 och var helt SLUT! Känner mig så jävla tråkigt bara. Får så dåligt samvete, men hade jag slutat kanske tre/fyra istället hade jag orkat. Den sista timmen spelar mycket roll!

Någon annan som kan känna så? Att man ba: nej nej nej, jag orkar inte, nej nej nej typ. Säger ju inte nej jämt, herregud, men just när man har jobbat så länge vill man bara hem, duscha, byta om till mjukis och bara vara hemma liksom och slappa i soffan. Inte tänka, som man gör annars hela dagen med barn hahaha.

Nåja. Vi får ta våffeldagen en annan gång! Det blir nog superbra :) I morgon är det Nyckelpigan, 9-13 som gäller och på fredag 7.30-16 på brinken - som känns lite sådär. Lite för små barn, vill helst jobba med lite äldre men men, man tager allt man får! Och man lär sig, vilket är huvudsaken!

NU ska jag duscha, igår badade jag varmt och fick massage av min älskling! Kanske kan få det igen, mmm, värt att fråga!

Puss!

Inga kommentarer: