3.11.2014

k*kliv

igår var verkligen ingen bra dag. vår bil gick sönder, vilket gör att vi inte kan ta oss någonstans plus att vi inte har pengar att fixa den. så på torsdag ska vi till banken för att se om vi kan ta ett lån och köpa oss en redig biljävel!!!!! blir så trött. allt går bara FEL.

var till bemanningen igår och väntar nu på att mitt första jobb trillar in. i morgon ska jag på möte för att kanske bli personlig assistent, men jag är osäker. vet inte om jag riktigt vill det, vill helst vara på förskola. varför kommer allting på samma gång?! när man inte har jobb kommer det ingenting, när man väl skaffat ett eget så kommer de och erbjuder också. kul respons jag fick när jag berättat att jag skrivit papper: jaha, trevligt.



?!?))!/%/"%/"&("&("&("

de vill att vi ska ut i jobb sen bryr de sig inte när man fixat att bli vikarie, sug balle.

var till niklas igår också och det var inte bra. han pratar ingenting och det gör mig ledsen. jävla skit. sen är det allergi som spelar in också att han är så trött och inte orkar mycket, men ändå.

jaja. nu ska jag göra lax.

1 kommentar:

Elina sa...

fina du.

hatar såna dagar, när allt går emot en. finns inget bättre man kan göra än bädda ner sig i sängen med en bra serie & godis, för att få den dagen att försvinna. en rätt bra medicin <3