3.09.2014

Min födelsedagsmiddag!!

Klockan kvart över sex kom Elina och Robin hem till mig och Fredrik, för att snacka lite, äta lite chips och bara vara innan vi åkte in mot Grekiska! Mysigt, och jag är så glad att vi alla kommer så bra överens. De är så fina och vi har så roligt! Sen åkte vi in mot stan och mötte upp alla andra för att inta en sjukt god middag.
Största minuset var att de hade två olika bord med sex platser var?!?!?! så vi var tvungna att dela upp oss. (Vi är tolv pers, ett gäng = logiken i det?) Jaja, men efter lite krångel byggde vi om det till ett långbord och det blev succé!! :) Hade så roligt, mycket skratt och prat och det var precis så som jag hade föreställt det. (Med tanke på att dagen började dåligt med klänningen som gick sönder, så blev kvällen bäst!!) Åt förrätt - vitlöksbröd, varmrätt - souvlaki och sen delade jag och min älskling på en efterrätt som bestod av vit chokladmousse! Mums!! Fick lite presenter också, tack alla <3

Sedan drog vi vidare till Pitchers och bara hade det så himla roligt! Alla satt hopträngda vid ett litet bord och det var bara så jävla mys!!! Älskar livet extra ibland och alla fina som var där. Åh vad jag tycker om er alla!!

Elias och Fredrik!

Graning och Camilla!

Jag och bästis!

Finisen!!

PUSS <3

<3

HAHA, JAG ÄLSKAR DEN HÄR BILDEN!!!!

WasTeD.se

Nä, det var vi ju inte! Bästis och jag!

Åh. Fina vi!!

<3

Så himla fina!!

hahaha min älskade lilla bebis!!! 

Min outfit för kvällen, fick av mamma och pappa <3

Snyggingarna ;)


<3

Normala, ja!

#selfieeeeee

Mah gurls!

Hjärtevän :*

SÖTA!!!!

Alltså fina fina ni. Jag hyser så otroligt mycket kärlek för er, jag är så glad över er. Hade världens bästa kväll igår. Ni är underbara och är tacksam över att jag har er i mitt liv. TACK för tidernas bästa och mest roligaste kväll på l ä n g e. 

TACK!!!!

1 kommentar:

Jenny Frank sa...

Åååh vad mysigt! Är ledsen att jag inte kunde komma, men hade verkligen planerat att borsta håret, och mamma hade liksom tagit sig tid, och du vet ju vilken big deal håret har vart för mig. Nu har jag bara pyttelite kvar :D

Vi ska ju ta en öl och en fika sen :* Love!