3.20.2014

Ledig torsdag


Idag är jag ledig och det är väldigt skönt. (gud vad man uppskattar lediga dagar när man jobbar!) Jobbade 8-17 igår på jan pers backe, sååå kul!! Älskar den avdelningen faktiskt! Så himla fina och söta barn, och jag trivs väldigt bra där. Hoppas det blir flera gånger, är på Rödhaken! Fick stänga igår, vilket jag har varit nervös över i två dagar men gick hur bra som helst. Fick sluta tidigare också eftersom alla barn blev hämtade innan klockan fem så det var ju skönt :)
Jag kom på att jag är mer för att jobba med äldre barn än 1-2 åringar. Jag fick ju världens värsta panikkänsla i kroppen som jag skrev om, och jag kände att jag bara inte passade in där. När jag kom till JPB igår så föll allt så bra, en trivsam känsla i kroppen. De barnen kan man ha en konversation med och man lär sig så mycket mera, så jag hoppas det blir fler timmar hos dom och andra förskolor!

Snart ska jag värma pannkaka till mellis med sylt på ena och nutella på andra, mams!!!

Mannen gör disken och jag tar mig ett glas trocadero

Inga kommentarer: