4.27.2014

Min helg i bilder!

Började min helg i torsdags när jag fixat min praktik på ATR.

Bakade på eftermiddagen, kladdkaka med ett täcke av mintkrokant, grädde och jordgubbar till, mums!

Fredag och det var dags för hundvakt! Haha, så roliga sovställningar!! Här är en av dom.

Och här är en annan. Så söt!!!

Lördagsmorgon och här njuter hon i solen. Var så skönt att komma hemifrån en stund, jag och fredde njöt i större lägenhet ;)

Här har vi en till sovställning, hahaha.

När fredde åkte iväg och skulle hämta mamma och pappa så hade hon koll ;)


öronen <3

var beredd att åka vidare mot fredriks syster och hennes pojkvän för grillning och sedan sov vi över!

Grillning!!! så gotttttt! sedan spelade vi kinect ett bra tag och sen gick vi en promenad som slutade på donken, sen hem och sova. sov max tre timmar natten innan för Vida sov vid mina ben = jag blir stel som en pinne typ, haha.
Kul var det iallafall! :)

min älskling tar en selfie med min mobil, haha. sötis <3


Inga kommentarer: