4.29.2014

Tuesday!

Ja, dagarna mina är inte fartfyllda. Har fixat praktik på ATR men nu har arbetsförmedlingen kanske fixat jobb till mig ... Är jättelättad att det har gjort det, men liksom nu måste jag tacka nej till Nitja och alla fast vi skrivit papper och bestämt allt? Vad ska jag liksom säga?! haha herregud. Kan man inte bara få reda på om man kommit in på plugg så slipper man allt detta... Vilket jag kanske inte kommer göra med tanke på att procenten för ansökningar till högskolor har ökat, och jag har väl inte världens bästa poäng heller. OCH självklart var det spcionomprogrammet som var populärast :)))))))

jahapp. ja, löser det sig med jobb nu innan skolan så är det skönt, får in lite cash så man kan spara undan! Vi ska köpa en ny bil, halleluja!!! så kan de andra två åka till skroten och sova gott där istället! 

i morgon är det valborg och vi ska nog grilla hos mamma och pappa, sen gå upp och kolla på brasan, om de får igång den detta år, haha :) 

nu ska jag ta mig mellis och glo tv! pusssssss

Inga kommentarer: