1.22.2012

Fina företag, vackra företag!

Jag måste tillägna detta inlägg till mig, Elias och vårt företag. Idag blev vi klara med vårt projekt till Kultur & Fritid och resultatet blev enastående. Jag är så otroligt stolt både över Elias och mig själv som har gått igenom denna fantastiska resa med otroliga uppgångar samt nedgångar inom företaget. Vi har kämpat på, bollat idéer, utvecklats, varit med om otroliga minnen och mycket skratt och gemenskap.
Den dagen Elias frågade om jag ville vara med i företaget Studioworks International tvekade jag inte för en sekund. Att få göra en sådan här grej, med sin bästa vän, är det roligaste jag har upplevt.

Från att ha åkt fel i Stockholm, stött på uteliggare som tros vara med i matchen om att äga företag, träffa fantastiskt trevliga människor och fått enorma mängder fina minnen i bagaget är jag så otroligt lycklig för denna upplevelse som vi gjort. Att ha ett företag är ingen lätt sak som man slänger ihop på en dag, utan det kräver disciplin, engagemang och ett enormt brinnande för företagande. Vi har varit med om jobbiga saker under vissa perioder, men saker som att stötta varann igenom det och finnas till har hjälpt så otroligt mycket. Samtidigt som vi har lärt oss mycket om företag har vi lärt känna varandra mycket bättre och oss själva mycket bättre, och det är otroligt häftigt att få känna på.

Jag har inte haft en enda tråkig sekund med min kollega och är tacksam att jag har gjort detta med Elias. En underbar vän som inte går att beskriva med ord hur fantastiskt bra han är.

Nu siktar vi mot nya och fräscha mål, och inom en snar framtid kommer ni få se oss igen.

Inga kommentarer: