1.23.2012

Mitt hjärta är krossat....

Har sett dem mest perfekta skorna i mitt liv, och det finns inte i min storlek. Jag är riktigt förtvivlad eftersom de är PERFECT! Har aldrig kunna köpt skor förr pga att mina förtter har varit stora, breda och långa. Men nu efter min viktnedgång så har de blivit mindre och jag kan ha skor i vanlig storlek.

Men inte dessa. Fan.

Jag har numera 41 / 42 i skostorlek men dessa (fast de visar på hemsidan att de går upp till 41) finns bara i storlek 39 i Sverige. Går inte att beställa på deras hemsida heller, damn it!!


Hur snygga är de inte?!?! Mitt skohjärta blöder rent ut sagt, fan. När man verkligen älskar ett par skor, så finns de inte i samma storlek. Give me a break....

3 kommentarer:

Jenny Frank sa...

Fattar inte varför dom inte har SNYGGA skor för dom med lite större fötter också liksom.. Två av mina närmsta vänner har över 41 (som är den största "kvinnliga" storleken) Helt sick! Fattar inte.

sitntit sa...

raro, there's no money on my phone.
men smsa gärna en dag Jenny och jag kan dyka upp.

..helst ett sånthärnt gemensamt sms också.
så att vi båda kan svara one way or another.


tror jag sätter in pengzor lite senare nämligen.
puss loverboy

stina sa...

förresten kommer det fler, raring. skor alltså.
i promise you.